Tieto informácie sú zverejňované spoločnosťou CUBICOM s.r.o. (ďalej ako „CUBICOM“) na základe § 42 ods. 1 zákona č. 351/2011 Z.z. o elektronických komunikáciách (ďalej „Zákon“) v spojení s čl. IV. bod 2 ods. 1 Všeobecného povolenia č. 1/2014 vydaného Úradom pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb.
Identifikačné údaje podniku
CUBICOM s.r.o.
Hrable 417/41
976 57 Michalová
IČO 52555348
Rozsah ponúkaných služieb
Spoločnosť CUBICOM poskytuje službu dátového pripojenia k verejnej telekomunikačnej sieti Internet. Bližšie informácie ohľadom rozsahu ponúkaných služieb sú dostupné na webovej stránke www.cubicom.sk a to hlavne vo všeobecných podmienkach a v cenníku.
Štandardné zmluvné podmienky
Štandardné zmluvné podmienky poskytovania elektronických komunikačných služieb sú určené najmä vo všeobecných podmienkach a v cenníku.
Informácie o prípadnom minimálnom trvaní zmluvy (tzv. viazanosť) sú uvedené v zmluvách o poskytovaní verejných služieb a v ich príslušných dodatkoch (pričom dĺžka doby viazanosti je určená v závislosti od konkrétnej obchodnej ponuky). Informácie o možnosti ukončenia zmluvy o poskytovaní verejných služieb sú uvedené vo všeobecných podmienkach.
Štandardné ceny
Štandardné ceny s informáciou o poskytovaných službách a všetkých cenových položkách služieb, vrátane všetkých druhov užívateľských poplatkov za služby a servisných poplatkov, podrobností o uplatňovaných štandardných zľavách, osobitných a cielených systémoch taríf, ktorými sú tarify určené pre zdravotne postihnutých užívateľov, alebo pre užívateľov s osobitnými sociálnymi potrebami, poplatky alebo náklady účastníka súvisiace s koncovými zariadeniami sú uvedené v cenníku.
Reklamačný poriadok a mechanizmus na riešenie sporov
Reklamačný poriadok spoločnosti CUBICOM je uvedený vo všeobecných podmienkach.
Spoločnosť CUBICOM má záujem riešiť prípadné spory s účastníkom prednostne mimosúdnou cestou, t.j. vzájomnou dohodou.
V prípade, že reklamačné konanie týkajúce sa tovaru alebo služieb bolo ukončené, a zákazník nie je spokojný s vyriešením reklamácie, môže postupovať v rámci platnej legislatívy SR.
V prípade, že reklamačné konanie týkajúce sa výlučne elektronických komunikačných služieb bolo ukončené, a účastník nie je spokojný s vyriešením reklamácie, môže sa s podnetom obrátiť na Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb s návrhom na začatie mimosúdneho riešenia sporu v zmysle Zákona.
V prípade uznania reklamácie tovaru ma zákazník právo na jedno z nasledujúcich plnení: opravu tovaru, výmena tovaru, primeraná zľava z kúpnej ceny alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy a vrátenie kúpnej ceny, a to všetko podľa okolností konkrétneho prípadu a v zmysle reklamačného poriadku a platnej legislatívy.
V prípade uznania reklamácie elektronických komunikačných služieb má účastník v zmysle platnej legislatívy a príslušných všeobecných podmienok právo na bezplatné odstránenie porúch v poskytovaní elektronickej komunikačnej služby, ktoré nezavinil a na vrátenie pomernej časti ceny za čas neposkytovania verejnej služby zavineného spoločnosťou CUBICOM. Toto právo musí uplatniť u spoločnosti CUBICOM najneskôr do troch mesiacov po obnovení poskytovania elektronickej komunikačnej služby.
Druhy ponúkaných servisných služieb
Zoznam servisných služieb poskytovaných spoločnosťou CUBICOM nájdete v cenníku.
Informácie o zmenách podmienok
Spoločnosť CUBICOM bude informovať účastníkov o akýchkoľvek zmenách týkajúcich sa prístupu k službám alebo spôsobu ich používania ich zverejnením na webovej stránke www.cubicom.sk. V prípade podstatných zmien zmluvných podmienok spoločnosť CUBICOM v zmysle platnej legislatívy a spôsobom stanoveným vo všeobecných podmienkach oznámi účastníkovi najmenej jeden mesiac vopred podstatnú zmenu zmluvných podmienok a zároveň ho informuje o jeho práve odstúpiť od zmluvy o poskytovaní verejných služieb bez sankcií, ak účastník tieto zmeny neakceptuje. Oznámenie podstatnej zmeny zmluvných podmienok je spoločnosť CUBICOM oprávnená urobiť písomne, elektronickou poštou, SMS správou alebo telefonicky. Oznamovacia povinnosť je splnená aj oznámením účastníkovi, že došlo k podstatnej zmene zmluvných podmienok a pokynmi, kde sa s týmito zmenami môže podrobne oboznámiť.
Informácie o postupe na meranie a riadenie prevádzky
Informácie o postupoch uplatňovaných spoločnosťou CUBICOM zameraných na meranie a riadenie prevádzky s cieľom predchádzať tomu, aby sa naplnila alebo presiahla kapacita sieťového pripojenia, a o tom, ako by tieto postupy mohli vplývať na kvalitu služieb, ak sú uplatňované vo vzťahu k príslušnej službe, sú uvedené vo všeobecných podmienkach.
Informácie o produktoch a službách určených pre zdravotne postihnutých účastníkov
Spoločnosť CUBICOM nemá v ponuke produkty alebo služby určené špeciálne pre zdravotne postihnutých účastníkov.
Informácie o kvalite služieb
Informácie pre koncových užívateľov o kvalite služieb spoločnosti CUBICOM sú uvedené vo všeobecných podmienkach.
Informácie o platných cenách k službám s osobitnými cenovými podmienkami
Informácie o všetkých platných cenách vo vzťahu k číslam alebo službám s osobitnými cenovými podmienkami sú uvedené v cenníku.
Informácie týkajúce sa prístupu k sieti Internet
Informácie týkajúce sa prístupu k sieti internet, ktoré je spoločnosť CUBICOM povinná zverejňovať v zmysle prílohy č. 2 Všeobecného povolenia č. 1/2014, ako sú: parametre pripojenia vo vlastnej sieti, politika spravodlivého užívania a parametre riadenia služieb vo vlastnej sieti podniku sú uvedené v cenníku pri konkrétnej službe, ktorej sa parametre majú týkať.
Informácie o postupoch spoločnosti CUBICOM v prípade neplatenia faktúr
Spoločnosť CUBICOM má v zmysle zákona právo na úhradu za poskytnuté služby. V prípade, ak je účastník v omeškaní s úhradou za poskytnuté služby aj napriek upozorneniu spoločnosti CUBICOM a uplynutiu dodatočnej primeranej lehoty, je spoločnosť CUBICOM v zmysle Zákona oprávnená pristúpiť k prerušeniu alebo obmedzeniu poskytovania služieb. V prípade, ak dôjde z tohto dôvodu k porušeniu záväzku viazanosti, je spoločnosť CUBICOM oprávnená vyúčtovať účastníkovi zmluvnú pokutu vo výške a za podmienok určených vo všeobecných podmienkach, v cenníku, alebo v zmluve o poskytovaní telekomunikačných služieb alebo jej dodatkoch. Podrobné podmienky o postupoch spoločnosti CUBICOM v prípade neplatenia úhrad za poskytnuté služby sú uvedené vo všeobecných podmienkach. Poplatky za upomienku, odpojenie služieb z dôvodu neplatenia a pod., sú uvedené v cenníku.